ballonnetjes

 

 

Wij nodigen je uit om je klacht aan ons te melden en zo onze dienstverlening te verbeteren.  Via het klachtenformulier op onze website komt je klacht bij onze kwaliteitscoƶrdinator terecht.  Elke klacht wordt doorgegeven aan de directeur en samen zullen ze trachten tot een oplossing te komen.

Wij garanderen je dat elke klacht op een efficiĆ«nte en doeltreffende manier geregistreerd en behandeld wordt.  Je mag een eerste feedback verwachten 7 dagen na de melding van de klacht.

Vul hier ons klachtenformulier in

 

knop buitenschoolse

knop inschrijven

knop inschrijvenschooljaar

Onze handleiding voor de nieuwe inschrijvingsprocedure, vind je hier

knop fotos

Nieuwsflits

NIEUWE EUROPESE WETGEVING

Hier vind je onze Privacyverklaring

GEZOCHT : ONTHAALOUDERS BEVEREN EN DEELGEMEENTEN

meer informatie vind je in onze vacaturebank !          

 
pUNKT